X Freaks Forum

News:

  • Welcome to X-Freaks new forum !!!
    Please read the rules :)
  • We have T-Shirt design contest going on. Please visit this topic :)
  • New Theme! Discussion goes here
  • x-freaks.com - online for more than 13 years!
  • latest forum news: CLICK HERE

"The Band" BASS PLAYER CONFIRMED!!!!

BizKiTRoAcH · 2731

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline BizKiTRoAcH

  • Big fan
  • ****
    • Posts: 796
    • View Profile
on: April 18, 2007, 12:09:55 PM
HAHA I'm joking  :twisted:

Personally, I think Yoshiki should get this guy as the bass player for the band. He might not have the right "look" for the band but his bass playing skills are AMAZING. Just listen to "Brain Storm", the first song on that page. Simply amazing.



Offline ferret

  • Die-hard fan
  • *****
    • Posts: 3557
    • View Profile
Reply #1 on: April 18, 2007, 03:46:25 PM
Do we know what kind of music The Band is planning to do? If it's more of a metal/alternative thingie, I don't think that the guy would be happy anyway. However he's one funky bassist, me likes  :)


I still think it's gonna be J *shrug*

RIP


Offline BizKiTRoAcH

  • Big fan
  • ****
    • Posts: 796
    • View Profile
Reply #2 on: April 18, 2007, 03:48:17 PM
Maybe he wont fit in, but he's an amazing bass player!  :D



Offline Maverick

  • Big fan
  • ****
    • Posts: 1065
    • View Profile
Reply #3 on: April 25, 2007, 07:17:06 AM
Hmmm may be he is... but I think Yoshiki rather chooses members who are already well known to most J Rock fans... just my impression.
But if it wouldn't be so, I'd vote for Ban (44 Magnum) x3

Everywhere there flows...... BLUE BLOOD!!



Offline crazy bitch

  • Big fan
  • ****
    • Posts: 1015
    • View Profile
Reply #4 on: April 25, 2007, 07:33:23 AM
Quote from: "ferret"
Do we know what kind of music The Band is planning to do? If it's more of a metal/alternative thingie, I don't think that the guy would be happy anyway. However he's one funky bassist, me likes  :)


I still think it's gonna be J *shrug*


excuse me ferret did you say J?is it possible?if yes,i am gonna love this band more<333

J kicks ass
 :twisted:


Offline ferret

  • Die-hard fan
  • *****
    • Posts: 3557
    • View Profile
Reply #5 on: April 25, 2007, 03:23:40 PM
Quote from: "crazy bitch"

excuse me ferret did you say J?is it possible?if yes,i am gonna love this band more<333

J kicks ass
 :twisted:


Well, it was just a thought. After all, I don't know who the 4th member will be and what role or better said instrument he'll play in the band. If the fourth member is a guitarist (on whom I have my own theory, and I do NOT think it's MYV) then J would make sense for me as bassist.

Yoshiki<->Gackt
Yoshiki<-> Sugizo
Sugizo<->J
Gackt<->....Hyde? haha

After all, J and Hyde would make sense connection wise, tho this is all just speculation cause I have no fucking clue  :P

RIP


Offline ferret

  • Die-hard fan
  • *****
    • Posts: 3557
    • View Profile
Reply #6 on: April 25, 2007, 04:08:42 PM
Didn't know he knew the guys so well, but hey, you're the expert  :wink:

Hmm, kind of destroys my plan...then I go for Mana :shock: Only for the fact that there's a connection to Gackt and he seems to be quite talented with numerous classical instruments.

*hides very well from the big cat*

RIP


Offline NinjaGeek

  • Sunday Listener
  • **
    • Posts: 95
    • View Profile
Reply #7 on: April 25, 2007, 08:06:39 PM
Quote from: "ferret"
Didn't know he knew the guys so well, but hey, you're the expert  :wink:

Hmm, kind of destroys my plan...then I go for Mana :shock: Only for the fact that there's a connection to Gackt and he seems to be quite talented with numerous classical instruments.

*hides very well from the big cat*


From my understanding, Mana is wayyyyy to big a control freak to every join someone else's band.   Would be interesting though.

: Would you jump off a bridge just because everyone else was doing it?
A: Yes, because the pile of bodies would break my fall.


Offline Aerce

  • Fan
  • ***
    • Posts: 456
    • View Profile
Reply #8 on: August 14, 2008, 09:59:23 PM
Pretty good bass playing there.